Joan Albert Arqués va estar conversant amb el diari Expansión sobre els resultats de l’any 2015 i la marxa d’Arnó. Aquest any, l’empresa ha tancat amb un creixement de la facturació de 62,5 milions de €, xifra més elevada que els 58 milions de l’any anterior.
El director general de la companyia també va destacar que l’empresa va complir 50 anys el mes de novembre de 2015 i que ja és la tercera generació de la família qui està al capdavant: Aurora Arnó (presidenta), Jaume Arnó (conseller), Anna Arnó i Julian Sequero (conseller).
Respecte a l’evolució que ha mostrat l’empresa durant els últims anys, cal destacar l’estabilitat a nivell laboral, amb un lleuger augment de personal fix en la plantilla. D’altra banda, Joan Albert Arqués va destacar, hem perdut la por a créixer; l’important és mirar l’última línia del compte de resultats, no pots contractar perquè sí, generant pèrdues, parlant sobre l’entrada d’Arnó en mercats exteriors com el de Colòmbia, i afegia, no tenim obligació d’anar a altres mercats, però a Colòmbia existeixen garanties jurídiques i moltes infraestructures per fer.
Un altre tema que van tractar a la conversa va ser la R+D+i, en la qual Arnó ha treballat durant anys però que ara ha formalitzat creant un departament amb una partida pressupostària exclusiva.
Pel que fa a la diversificació de la companyia, Joan Albert Arqués va parlar de les altres activitats en les quals hi participa. Va destacar el bon posicionament del gimnàs Ekke i els seus bons resultats, amb un augment d’abonats. Així mateix, va parlar de Lagravera, la vinya de cultiu biodinàmic, que ja s’ha fet un buit entre els vins d’alta gamma i que compta amb bona acollida en els mercats estrangers (Canadà, EUA, Finlàndia, Rússia, Xina, Japó, Corea del Sud, Taiwan, Austràlia, Alemanya, Regne Unit, Holanda, Bèlgica, Andorra).